طراحی وب سایت حقوقی

طراحی وب سایت خدمات حقوقی و معرفی وکلا

طراحی وب سایت برای موسسات حقوقی و وکلا
اصل اول در وب سایت های حقوقی دریافت ورودی مستقیم از جستجوهای گوگل است زیرا افراد زیادی روزانه به جستجو در مورد مشکلات حقوقی خود می پردازند از آنجا که اینترنت بستر مناسب برای دریافت پاسخ به این سوالات می باشد وب سایت های حقوقی نقش پر رنگی در این زمینه دارند به طوری که اکثر این وب سایت ها بعد از مدت کوتاهی تبدیل به پر بازدید ترین سایت ها در ایران می شوند ! آیا می دانید دلیل این موضوع چیست ؟ بسیار ساده است شما فرض کنید فردی که در یکی از شاخه های حقوقی دچار مشکل است تنها راه حل برای پیدا کردن سوالات خود تماس با یک وکیل و جستجو در گوگل است در این مواقع نه اینستاگرام و نه تلگرام و نه هیچ اپلیکیشن موبایلی به کمک او نمی اید و نمی تواند بستر مناسبی برای دریافت پاسخ باشد ! در اینجاست که انحصار و قدرت گوگل نمایان می شود و در آخر نتیجه و پاسخ گوگل به این فرد معرفی چندین سایت حقوقی است ، شما به عنوان یک وکیل یا مدیر یک موسسه حقوقی باید از این فرصت استفاده کرده و جستجو کننده را به خود جذب کنید داشتن یک وب سایت حرفه ای در این زمینه می تواند کمک بزرگی باشد گروه طراحی وب سایت کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز با داشتن تجربه فراوان در طراحی و توسعه و سئو حرفه ای سایت های حقوقی برای وکلا توانسته است کارنامه درخشانی از خود ارائه دهد در ادامه بیشتر در مورد امکانات طراجی سایت حقوقی صحبت می کنیم

ما شما را در طراحی سایت حقوقی یاری می کنیم علاوه بر داشتن یک وب سایت حرفه ای در این زمینه امکانت زیر نیز در سایت شما قابل اجرا هستند »

ایجاد بلاگ های متنوع در زمینه های حقوقی
ایجاد سیستم پرسش و پاسخ آنلاین
ایجاد سیستم تالار گفتگو
ایجاد سیستم رزرو وقت مشاوره همراه پرداخت آنلاین
ایجاد سیستم ثبت پرونده حقوقی و ارسال به وکیل
ایجاد سیستم پرداخت آنلاین برای مشاوره تلفنی
اپلیکیشن بانک سوالات حقوقی
خدمات طراحی سایت کانون آگهی و تبلیغاتی هنرپرداز در زمینه طراحی سایت حقوقی و وکلا:
طراحی سایت حقوقی مرجع
طراحی سایت حقوقی واکنشگرا
طراحی وب سایت حقوقی رتبه یک در گوگل
طراحی سایت وکلا صفحه شخصی
طراحی سایت موسسات حقوقی توجه داشته باشید در وب سایت ها محتوا محور مانند سایت های حقوقی پشتیبانی سایت در آینده و پس از راه اندازی بسیار مهم است پس سعی کنید طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید


چاپ   ایمیل

خرید یا تمدید دامنه و هاست، ارسال درخواست پشتیبانی و یا مشاهده پاسخ سوالات به شکل شبانه‌روز از طریق "پرتال کاربران" میسر است.
تماس تلفنی یا حضوری شنبه تا چهارشنبه، 10 صبح تا 17 عصر میسر است. برای فوریت‌ها از شماره همراه در هر زمان تمایل دارید استفاه کنید.
نشانی ما: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 30، واحد 5، طبقه دوم.

Call Now Button